Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

trådlös tangentbord med musplatta eller styrkula?


tuzlak

Rekommendera Poster

Hej,

 

Funderar på att köpa en trådlös tangentbord med musplatta eller styrkula. Någon som testat såna här och kan rekomendera någon bra...vilken skall man välja...den med pekplattan eller styrkula....känsla säger den med styrkula för jag tycker det är bättre. Skulle vara intressant att höra vad ni tycker ni som har och använder såna till vardags...skriv gärna vad som är bra med de...krånglar de, skriv om ni kan rekomendera de ni har eller inte osv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Ja personligen tycker jag styrkula ger en bättre känsla gentemot en pekplatta, men det är individuellt.

 

Kolla annars in Logitech diNovo Mini som är väldigt liten - ryms i handflatan när du sitter/ligger i soffan och vill kunna sköta hembion/mediacenter pc:n etc.

Klicka på "översikt" "Funktioner" och "Andra vinklar" http://www.logitech....rd/devices/3848

 

Eller ett större tangentbord: Logitech diNovo Edge med Touch disc -pekplatta och Mediekontroller. Dock ingen numerisk tangentdel till höger på detta.

http://www.logitech....ard/devices/192

 

Vet ju inte riktigt vad du skall använda tangentbordet till....

 

Mvh

 

[Edit] diNovo Edge har jag hört bra om, men inte testat själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej...har kolat på dem också, de små...skulle vilja testa de i handen om dem är användarvänliga...dem är jättefräcka...men precis som du sa jag personligen tycker det är bättre med styrkula lite mer känsla...men är riktigt sugen på den lilla rackaren...det blir dock som sms i mobilen när man sitter och leker med den...det skall användas till att styra datorn från soffan och surfa mycket också från soffan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Har du en android-telefon kan du köra exempelvis premotedroid och därmed använda telefonen som pekplatta och tangentbord. Kanske inte det mest ergonomiska men det fungerar bättre än man tror. dessutom är det ju gratis så det är bara att testa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...