Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Run DLL - wineti32.rom dump vid start


lagolag

Rekommendera Poster

Jag har tagit över sonens dator, med 32 bitars VISTA och har inte installerat om den utan kör vidare.

Mitt problem är att vid start så kommer felmeddelanden upp, se bifogad fil.

 

Antar ATT DETTA I SIN TUR GÖR ATT JAG FÅR PROBLEM MED ATT INSTALLERA EN PROGRAMVARA SOM HETER "AUTO WHIP" SOM INGÅR I ETT ORGINAL PROGRAM SOM JAG KÖPT, se andra billagan. Det fungerar på familjens övriga XP & VISTA datorer.

 

Tacksam för hjälp

Screen dump start up.ppt

DUMP STAR Service.ppt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är den första bilden från uppstarten:

 

start up.png

 

Det där beror på att datorn är eller har varit infekterad med skadliga program. Jag rekommenderar att du installerar om Vista så att du slipper bekymmer som beror på vad din son har haft för sig med datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack!

Det var det jag befarade och hellst ville undvika då det tar så mycket tid, men om det är den enda utvägen så måste det göras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att installera om är säkraste vägen och att rensa datorn på skadliga filer tar också tid, särskilt när de skadliga filerna kan ha funnits under lång tid och inte syns i de vanligaste rensningsprogrammen. Men visst kan vi försöka rensa datorn och i så fall får du börja med följande:

 

Spara DDS på Skrivbordet.

http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/dds.scr

 

Starta programmet genom att dubbelklicka på det.

Tryck Yes/Ja om frågan om Optional Scan dyker upp.

I ditt svar klistrar du in loggen DSS.txt. Medan du bifogar Attach.txt som en fil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...