Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

SMS!


mindsleep

Rekommendera Poster

Så less på att skicka SMS från mobilen. Jag har fortfarande inga SMS fingrar. Finns det någon webbsida eller program som jag kan göra det ifrån?

 

Har googlat lite och de kräver att man blir medlem och yada yada yada (scam). Så finns det någon seriös sida eller program för detta ändamål?

 

Har Halebop som leverantör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Så less på att skicka SMS från mobilen. Jag har fortfarande inga SMS fingrar. Finns det någon webbsida eller program som jag kan göra det ifrån?

 

Har googlat lite och de kräver att man blir medlem och yada yada yada (scam). Så finns det någon seriös sida eller program för detta ändamål?

 

Har Halebop som leverantör.

 

Har du sett det här då?

Verkar vara det du söker. Jag kan inte hitta programvaran, men det beror kanske på att jag inte är inloggad på Halebops hemsida. Har inte Halebop heller.

 

Halebop

Skicka SMS till dina kompisar direkt från datorn. För mottagaren ser det ut som om SMSet kommer från din mobil och dit skickas också eventuella svar. Ladda ner programmet som gör det möjligt - utan krånglig inloggning och en massa klick. Du kan till och med använda din dators adressbok. Ett Halebop kontantkort är ett krav.

Nedladdning av programvaran är kostnadsfri.

Kostnaden, 79 öre per SMS , dras från ditt Halebop kontantkort.

 

http://www.gratisebra.com/gratissms.htm

 

Det finns ingen programvara som följde med din mobil, som gör det möjligt att skicka SMS via datorn?

 

Lite dyrare mobiltelefoner brukar det följa med en CD-skiva med diverse programvara för backup också vidare.

 

Installera och leta igenom. Om du har tur så. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Telia & Tele2 har (samma) mjukvara som medger att man skickar via sin PC. Programmet gratis och SMS-kostnaden läggs på telefonabonnemanget (avsändaren blir ditt telefonnummer)

 

Har du en Androidtelefon kan du via mjukvaran MyPhoneExplorer skicka SMS. Har du inte en Android kan man använda mjukvaran MobileMaster för att skicka SMS..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...