Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Köpråd av högtalare för surround?


TheBeerHunter

Rekommendera Poster

TheBeerHunter

Hej!

 

Är sugen på att köpa mig högtalare och receiver för hemmabio, men det finns ju oändligt med märken och prisklasser. Därför behöver jag lite rekommendationer!

 

Jag vill ha 5.1

Inga "satelliter" utan det ska vara bra golvhögtalare, center, subwoofer, receiver mm.

Maxpriset är 10.000, men subwoofern kan jag skippa och köpa vid senare tillfälle. Har jag någorlunda bra "golvare" så kan jag leva på dom tills jag får pengar att köpa subwoofern.

 

Finns så mycket märken jag aldrig ha hört talas om förut, så som Dynavoice etc... Samma gäller receivern.

 

Hoppas ni kan komma med lite förslag!

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att föringa kunskapen på eForum men jag tror du kan få fler bra svar på minhembio.com eller prisjakt.se så testa där :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att föringa kunskapen på eForum men jag tror du kan få fler bra svar på minhembio.com eller prisjakt.se så testa där :)

 

Min hembio är super för att köpa högtalare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min hembio är super för att köpa högtalare.

 

Fast minhembio är ett forum med koppling mot prisjakt så det är lätt att referera till produkter man pratar om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TheBeerHunter

Jo jag blev medlem där innan jag hittade hit. Tyvärr så har jag inte behörighet till att starta en ny tråd i deras forum.

Men ska kika på Prisjakt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet jag inte om vi pratar om samma forum: minhembio.com/forum.

Så länge som du inte brutit mot några forumregler har alla medlemmar behörighet att skapa en ny tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...