Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

bra Hårddisk på nätet?


Redmotion

Rekommendera Poster

Försöker hitta en Hårddisk på nätet, alltså där jag kan lagra olika typer av filer som pdf. worddokument etc. Kruxet är att fler än jag ska kunna gå in och hämta materialet men jag vill vara den ända som kan lägga in nytt material, skapa nya mappar etc.

behöver inget jätte utrymme då de flesta filer kommer vara små så 1-2GB kommer räcka alldeles utmärkt!

 

Några förslag någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du har ett live-konto (hotmail el.dyl.) så erbjuder Microsoft 25GB lagringsutrymme i sitt SkyDrive. Är inte helt hundra på alla funktioner/restriktioner för tillfället så du får själ kolla om det är något som passar dina krav.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo dropbox är ju bra men då måste man ju installera programmet på datorn vilket jag vill undvika!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det måste man inte alls. Det går bra att logga in via webben och ladda upp/ned filer. Dock väldigt smidigt med en mapp på datorn/datorerna som speglas mot innehållet på servern.

 

Du kan med Dropbox dela ut filer via länkar till dem eller dela ut hela mappar. Dock, vid en delning av mapp delar du allt i denna inklusive skrivrättigheter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...