Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

VIRUS MS Removal Tool!


liselotte3

Rekommendera Poster

Hej,

är helt ny på detta forum så jag hoppas att jag har hamnat inom rätt område.

Igår drabbades min stationära dator av ovanstående virus. Panik, hysteri och förtvivlan!

Jag har lyckats spara alla dokument, foton mm, men det jag vill åt är mina mail. Jag använder outlook genom Glocalnet och ja, jag vet att det är dinosaurievarning på mig för detta - enligt mina barn:-), men jag tycker att det är ett bra program - för mig. Det som har hänt har fått mig att tänka om så nu måste jag hitta något som jag tycker fungerar lika bra, men det är ett senare problem.

 

Jag har pratat med Bredbandsexperten, men de gick bet på att hjälpa mig. Dels gick det inte att fjärrkoppla och dels kommer jag inte in i felsäkert läge.

 

Vad jag har fått veta är att mailen finns i dbx-filerna och min fråga är hur jag kommer åt dem? Jag har Windows Vista.

 

Om någon vet hur jag ska göra så är jag väldigt tacksam för hjälp, men snälla - jag förstår inte dataspråk, så var snäll och skriv så tydligt som möjligt.

 

Vänligen,

Liselotte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur pass bra fungerar datorn i normalt läge?

Kan du ladda ner filer?

Vad händer när du försöker med felsäkert läge?

Har du tillgång till en annan dator som du kan föra över filer från?

 

Kan du förstå en engelsk instruktion?

 

Menar du Outlook Express som följde med Windows XP eller menar du Outlook som ingår i Microsoft Office?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...