Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

IE 9 32 bit eller 64 bit


LasseBe

Rekommendera Poster

Jag har Win 7 som op system och undrar om jag nu laddar ner IE 9 vilken variant skall jag då använda 32 eller 64 bit?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om ditt Windows 7 är på 64 bitar så tycker jag du ska ta IE9 för 64 bitar. För att se om ditt OS är på 64 bitar gå in på kontrollpanelen/System och säkerhet/System.

 

Sen under rubriken system så står det om ditt OS är på 32 eller 64 bitar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack,jag har 64 bitars op-system. Är det bara att ladda ner eller skall jag vänta tills den kommer via Windows Update ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jari Karivainio

Hej!

Har du internetbank eller betalar räkningar över internet bör du kontrollera med din bank att de kan hantera anslutning med IE9.

/// Jari

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack,jag har 64 bitars op-system. Är det bara att ladda ner eller skall jag vänta tills den kommer via Windows Update ?

 

Det är bara att ladda ner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du klickar på stjärnan uppe till höger och sen så kommer favoritfältet upp men för att få det till vänster så ska du sedan klicka på den gröna pilen högst upp till vänster (i favoritfältet).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...för att få det till vänster så ska du sedan klicka på den gröna pilen högst upp till vänster (i favoritfältet).

Hur kan man få Favoritfältet att permanent stanna kvar till vänster?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det löst det där med favoritlistan till vänster det var ju bara att klicka på den lilla vänsterpilen. En annan fråga: Hur får jag en öppnad webbsida att täcka hela skärmen ? Nu när sidan öppnas så syns hela favoritlistan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klicka på F11 för att visa sajten i fullskärm men favoritlistan kommer alltid att ligga kvar där om du inte kryssar bort den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det inget annat sätt att alltid låta webbsidan när den öppnas täcka över Favoritraden ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-57552-0-01221400-1301513271_thumb.jpg

 

Du kan ju komma åt favoriter om du aktiverar menyrad.Högerklick kugghjulet till höger markera menyrad.Annars tycker jag man vänjer sig med att ha Favoriter längst till höger

 

LARSAS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...