Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

MSN addning av kontakter etc


no_name

Rekommendera Poster

Har lite blandade (kan tyckas onödiga) frågor ang MSN. Först och främst undrar jag lite vad som gäller egentligen. På de äldre versionerna av MSN kan man ju gå in på sekretess, och kolla vilka som lagt till en i sin lista. Denna listan verkar ju inte stämma för fem öre, dels för att jag har personer som jag vet har mig i sin lista, men som ändå inte står där. Vill ju veta vilka jag kan ta bort och så.. Nån som vet hur det funkar?

 

En andra handlar om när man är inne på sin hotmail, så kan man ju kolla kontakter. Hade tänkt ta bort några (som jag vet ändå tagit bort mig från MSN), När jag då klicka på deras namn poppar så klart en ny sida upp med meddelandet "du bjöd in personY att bli din vän i messenger" Då undrar jag så klart om jag gjorde detta nu (vilket bara blir pinsamt), eller om detta är något gammalt? För det verkar ju helt sjukt om man bjuder in dem bara för man klickar på dem..

 

Okej, det här framstår säkert som en fånig trådstart, men börjar fan bli arg av att inte veta, och det känns bara korkat om jag skickar ut förfrågningar till en massa personer som ändå tagit bort mig...

 

Provade skapa ny mail och adda den gamla, testa olika grejer för att se hur det hänger ihop, men blev bara ännu mer förvirrad av det. Helvete...

 

Ni får gärna radera tråden om ni finner den helt onödig, men åtminstone ett svar skulle uppskattas..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte ett svar på dina frågor men...

 

Om du är missnöjd med MSN-klienten kan du testa Pidgin.

Om den har just din efterfrågade funktionalitet vet jag inte men som klient fungerar den stabilt och reklamfritt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...