Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Firefox 4


Flyfisherman

Rekommendera Poster

Hmm, funderar, kan väl inte vara enskilda nerladdningar, kan mycket väl innehålla flera nerladdningar från samma IP-nummer/användare, då blir det också, lite missvisande tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 78
  • Skapad
  • Senaste svar

Hmm, funderar, kan väl inte vara enskilda nerladdningar, kan mycket väl innehålla flera nerladdningar från samma IP-nummer/användare, då blir det också, lite missvisande tyvärr.

Har man flera datorer hemma så är det väl högst normalt att man laddar ner en gång till varje dator, och det är väl inte precis missvisande. Eller?

 

Men visst, det är ju ingen exakt siffra utan det är ju bara till för att man ska kunna jämföra med tidigare versioner av Firefox eller med nedladdningar av andra webbläsare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
Flyfisherman

Jag kör med Win 7 och har NIS 2011 (Norton Internet Security).

Jag tyckte det var bra att det fanns en funktion där som visade på säkra, skadliga samt osäkra webbplatser, tex. om man googlar upp ett namn och sidan fylls med träffar så var det en liten Norton Safe Web symbol som visade just detta.

 

Denna Norton Toolbar (som jag iof. hade dold i FF3.6) är inte kompatibel med FF4 :thumbsdown:

Eller finns det något tips för att få det hela att fungera?

 

[Edit] Samma sak på Laptopen och Windows XP där jag har AVG internet Security 2011 och dess AVG Safe Search som visar på skadliga webplatser. Ej kompatibel med FF4.

Senaste programuppdateringen av AVG Internet Security 2011 fixade detta.:thumbsup:

Det verkar som den automatiskt tog bort tillägget WOT, (som jag tillfälligt installerade istället för AVG Safe search) för den finns inte längre kvar.

 

post-73434-0-85272300-1304870355_thumb.png

 

Så nu väntar jag bara på att Norton Internet Security 2011 kommer med en fix också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...