Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Lösenord i Thunderbird


PerE

Rekommendera Poster

Jag har fått nytt lösenord i Thunderbird men hittar inte var jag kan ändra det.

Måste jag skriva om konto?

Per

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nytt lösenord för vad då?

E-mailkonto har fått nytt lösenord. dvs POP konto.

Andra e-postprogram brukar fråga efter lytt lösenord. Thunderbird inte, den bara upplyser om att det är fel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jari Karivainio

Hej!

Du kan ta bort ditt gamla lösenord för berört konto. Detta hanteras under "egenskaper", "säkerhethet","lösenord". "Egenskaper" hittar du under fliken "redigera". När du tagit bort det gamla lösenordet kan du ange och spara det nya lösenordet när du hämtar mail från servern nästa gång.

/// Jari

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Du kan ta bort ditt gamla lösenord för berört konto. Detta hanteras under "egenskaper", "säkerhethet","lösenord". "Egenskaper" hittar du under fliken "redigera". När du tagit bort det gamla lösenordet kan du ange och spara det nya lösenordet när du hämtar mail från servern nästa gång.

/// Jari

Jag hittar inte!

Har Thundebird 3.1.9

Får svaret: Sändandet av lösenordet misslyckades. E-postservern mailin.comhem.se svarade: invalid user or password

Det ända stället jag hittar lösenord är under Konto, Säkerhet, Säkerhetsenheter och där är det huvudlösenorg

Fliken redigera??

 

Per

 

Hittde! Lätade på fel stelle. Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jari Karivainio

Jag hittar inte!

Har Thundebird 3.1.9

Får svaret: Sändandet av lösenordet misslyckades. E-postservern mailin.comhem.se svarade: invalid user or password

Det ända stället jag hittar lösenord är under Konto, Säkerhet, Säkerhetsenheter och där är det huvudlösenorg

Fliken redigera??

 

Per

 

Hittde! Lätade på fel stelle. Tack!

 

Hej!

Beklagar, jag satt vid en linuxmaskin med tb 3.1.8 i engelsk version. Såg i dag att linux och windowsversionerna sklijer sig åt.

Kul att du lyckades leta dig fram till rätt ställe ändå.

/// Jari

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...