Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bluetooth Handsfree Räckvidd Ljudkvalitet


Macke Mot

Rekommendera Poster

Hej nu har jag testat så många olika modeller avbt handsfree´s, senaste tillskottet är en sennheiser VMX 100 som sitter väldigt skönt på örat efter 10 timmars användning så märks den fortfarande inte.

 

Innan denna var det Plantronics voyager pro och den fungerade bra men satt inte jätte skönt. Dessa har testats senaste tre veckorna men jag hittar aldrig någon som verkligen levererar bra ljud eller hur man skall beskriva det. Alla jag testat hackar lite emellanåt som om man vore påväg ur täckningen. Detta trots att jag endast har telefonen i en ficka på benet max 1M från telefonen.

 

Telefon modellerna jag testa på är SE X10 samt Nokia 3270 Classic. Finns det någon som har liknande erfarenheter eller som aldrig upplevt dessa bekymmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aww, önskar att man kom ihåg alla olika namn nu..

 

men just nu kör jag med BH-200, lite äldre model men fungerar hur fint som helst.

 

Dock, kan max ha den i örat i ett par timmar sen så börjar det kännas. :P

 

Dock så hackar den inte, och jag kan gå iväg 10m ifrån bilen in i en byggnad och fortfarande höra den andra personen fin fint.

 

dock, 1 ståldörr och betongvägg imellan, så förlorade jag kontakten :P

 

Kör Nokia n82 samt Samsung Galaxy S

 

 

 

 

hade liknande problem som du hade, men kommer dock inte ihåg vilka modeller det var..

 

Dock då körde jag 6670 och en annan telefon jag inte kommer ihåg namnet på.. det var en sony ericsson.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju bra att någon lyckats hitta en bra Handsfree kombination jag har som sagt haft flera som har problem med ljud kvaliteten bara man rör armen mella örat och telefonen. Synd att inte fler hakar på och tipsar om sina fungerande Handsfree.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...