Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Rekommendera Poster

För ca en veckan sen felanmälde jag datafrafiken till mina telefoner och bredbandet. Mottagndet hos Telenor var aningen ljumet. Igår ringde jag igen och fick prata med en tekniker, inte kundtjnst. Han sa, vi kommer hem till dig och tittar, sen löser vi problemet. han var här, men sa inte så mycket. men nu funkar det, bättre än nånsin :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

vanligaste problemet är att du nyligen har kopplat in en ny apparat? i en fel kopplad dosa =) sätt för många felkopplade dosor i mitt förra jobb på 1 år XD

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu



×
×
  • Skapa nytt...