Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

hjälp ang verktygsfältet vista?


Richard.E

Rekommendera Poster

Hejsan!!

Snälla hjälp...

igår så gick inte min dator att starta plötsligt,,så jag fick upp en ruta att datorn vad jag tror gjorde något typ av systemåterställning innan jag kunde starta min dator igen,,trots att vad jag vet inte har installerat något nytt program på datorn den senaste tiden??:blush:

så efter det fungerar datorn igen iaf...men efter det så försvann vissa saker från mitt verktygsfält som jag saknar och är så van med???:(

det som försvann är Google sökruta ,som då alltid legat till vänster i en stor ruta under arkiv o redigera,,nu finns det plötsligt längs upp till höger i ett litet fält??

sen försvann ikonerna hitta,se,youtube ??? kanska är fler saker som försvunnit ,,men det är dom viktigaste sakerna jag alltid haft så stor användning av...

hur gör jag för att få tillbaks dessa saker och återställa mitt verktygsfält som jag alltid haft?? och hur kunde dessa saker plötsligt försvinna ??

även mappen min "favoriter" ändrades till att lägga allt i bokstavsording ???

 

tacksam för om någon vill hjälpa mej....:(

 

mvh Richard

post-72285-0-54008000-1299173063_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej , Det låter som Ditt internet explorer har uppdateras till en nyare version.

 

Vet du vad du hade innan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det som försvann är Google sökruta ,som då alltid legat till vänster i en stor ruta under arkiv o redigera,,nu finns det plötsligt längs upp till höger i ett litet fält??
Du kanske hade Google toolbar installerad förut och nu behöver installera den på nytt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...