Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mappvisningen ändras...


Gnam

Rekommendera Poster

Hej, jag behöver hjälp med en småsak som stört mig enormt länge men som jag inte orkat ta itu med. Ni vet att man kan välja hur innehållet i en mapp ska visas, om det ska vara som ikoner, stora ikoner, lista, detaljerad lista osv. Jag vill ha olika layouter för olika mappar, t ex en detaljerad lista för min filmmapp, ikoner i nån annan mapp osv.

 

Problemet jag har är att den där layouten ändras tamejfan hela tiden. Ibland är filmerna i min filmmapp visade som ikoner, ibland lista, ibland som sammanfattning, osv. Det är ENORMT störigt att det är olika nästan varje gång jag kollar där, eftersom jag är van vid listvy.

 

Hur fixar man så att en mapp har en bestämd mappvisning HELA TIDEN?

 

Tack på förhand! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nooooo...! Kanske ska fixa Windows 7 då? :o

 

EDIT: Förresten, när jag ändå frågar om mappar. Jag har anpassat min filmmapp till "Bilder och videofilmer", och då dyker det upp en kolumn till höger som heter "Klassifiering", där 5 gråa stjärnor visas. Jag antar att jag ska kunna betygsätta genom att klicka på stjärnorna, men det funkar inte... :oBifogat bild!post-67780-0-94093500-1298824891_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klicka på "bibliotek" och sedan "klassificering till vänster. Högerklicka på stjärnan i "mina klassificeringar" och sedan "klassificera".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...