Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

PM - Bifoga fil går inte, Ej heller syns att inlägget är redigerat


Flyfisherman

Rekommendera Poster

Hej,

Personliga meddelanden, alltså bifoga fil (valet finns inte ens med full redigerare) samt att det skall (?) synas att ett meddelande är redigerat fungerar inte.

 

Däremot kan jag se bilderna i PM som motparten laddat upp.

 

Men det kanske hänger ihop med den andra felrapporten om att det inte går att lägga till vänner?

http://eforum.idg.se...e-upp-i-listan/

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Flyfisherman

Vad är statusen på felrapporterna och Fixlistan?

Denna är en månad och rapportlänk ovan som är 2 månader.

 

Om det arbetas med något framgår ju inte i Fixlistan eftersom den inte uppdaterats sedan 6/12-2010

Eller är det olika saker?

Mvh B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är statusen på felrapporterna och Fixlistan?

Denna är en månad och rapportlänk ovan som är 2 månader.

 

Om det arbetas med något framgår ju inte i Fixlistan eftersom den inte uppdaterats sedan 6/12-2010

Buggrapporter anmälda i november förra året ligger fortfarande kvar oåtgärdade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har, av personliga skäl, inte tid att underhålla underlaget för fixlistan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Ok Cecilia, ingen fara med det. Ingen kritik mot dig.:rolleyes:

 

Undrade egentligen bara över statusen på felrapporterna och om det finns någon chans till åtgärder eller lösningar, men det kanske är IDG:s ansvar (om dom nu läser detta)?

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att göra ändringar är något som oftast en webbutvecklare på IDG måste göra även om Andreas kan göra ändringar som bara gäller inställningar. Det har gjorts flera ändringar sedan i december, t ex för några veckor sedan blev det automatisk borttagning av alla markeringar av flyttade trådar som är äldre än en månad.

 

Det som denna tråd gäller, liksom ditt vänproblem, tror jag är väldigt svårt att hitta eftersom det bara verkar gälla dig, åtminstone inga andra som har klagat på dessa saker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Tack för svar och det är ju bra att saker har fixats naturligtvis, det är jag fullt medveten om.

Eloge för detta till Er.:thumbsup:

 

Men är det någon som ens har tittat på mitt ärende?

Det var det jag menade med status på ärendet.

 

Har det tex. något med rättigheter att göra att jag inte kan bifoga något i PM?

 

Borde jag registrera ett nytt konto (och förlora allt) eller går det att avrega kontot helt, sedan skapa ett nytt med samma namn och då lägga tillbaks uppgifter sedan så det stämmer med redan gjorda inlägg?

Fast det funkar säkert inte.

 

Borde en Moderator tex. du eller Andreas få mina inloggningsuppgifter och logga på som mig - temporärt, går ju att ändra pwd sen isåfall?

 

Mvh :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skicka ett PM till Andreas och fråga vad du kan göra för att underlätta felsökningen och om t ex ditt lösenord skulle hjälpa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...