Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Byte till 360?


Sim0n

Rekommendera Poster

Tjo jag har ett ps3 och gillar inte alls kontrollerna. Jag kan inte styra med dom,

 

Sen låter den högt när man spelar. Det är PS3 320 Gb slim..

Är det värt att köpa en 360 då istället, och sälja mitt ps3?

 

Den stora nackdelen skulle vara att de flesta av mina vänner kör ps3, och några på xbox..

Antingen köper jag en adapter, så att man kan spela med 360 kontroller i ps3't, eller så köper jag ett nytt 360.

Jag vill veta om 360 slim är högljudd, någon som vet?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett Xbox 360 Slim och det är väldigt tyst jag hör inte att det finns där.

 

Är väldigt nöjd med det och skulle aldrig kunna tänka mig att byta till PS3, en av anledningarna är kontrollerna till PS3 som du nämnde, de går inte att spela på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enda anledningen till att jag hade bytat bort mitt PS3 är att alla mina vänner kör på 360.

Det blir lätt lite ensamt i multiplayerlägena..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bytte från xbox 360 till ps3 det för mina kompisar hade ps3 och ville köra med dem, jag gillade inte kontrollerna i början men efter ca två veckor hade jag glömt bort det. Men jag vet ju inte hur länge du har haft ps3 men om du har mkt spel, tillbehör osv är nog det smartaste att köpa en adapter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte de, kollade vad folk tyckte om adaptern på olika sidor, verkade som att det är

mycke delay i adaptrarna. Kanske bara får lära mig att spela med dom där obekväma kontrollerna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...