Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Java på php server


Fredrik_J

Rekommendera Poster

Jag har skapat en webb sida med

<script>

function listThem() {

if (document.chooser.sitelist.selectedIndex == 0) alert("välj något av nedan stående alternativ!");

else if (document.chooser.sitelist.selectedIndex == 1) location = 'Språk\rotter.htm';

else if (document.chooser.sitelist.selectedIndex == 2) location = 'Språk\äpplet.htm';

else if (document.chooser.sitelist.selectedIndex == 3) location = 'Språk\ideér.htm';

else if (document.chooser.sitelist.selectedIndex == 4) location = 'Språk\antäkningar.htm';

else if (document.chooser.sitelist.selectedIndex == 5) location = 'Språk\lära.htm';

else if (document.chooser.sitelist.selectedIndex == 6) location = 'Språk\smatt.htm';

else if (document.chooser.sitelist.selectedIndex == 7) location = 'Språk\gastbok.htm';

else if (document.chooser.sitelist.selectedIndex == 8) location = 'Språk\lankar.htm';

else if (document.chooser.sitelist.selectedIndex == 9) location = 'Språk\om.htm';

else if (document.chooser.sitelist.selectedIndex == 10) location = 'Språk\ram_a.htm';

}

</script>

och den funkar som den ska.. men sedan tänkte jag adda inlogning på server till sidan.

och funktionen vill inte längre fungera efter att jag loggat till sidan ifrån login_success.php sidan

 

någon som har en aning om varför?

 

formen ser ut

 

<form name="chooser"><select name="sitelist" onchange="listThem()" class="select" size="1">

<option>Språk

<option>html

<option>java

<option>php

<option>sql

<option>c++

<option>cgi

<option>pearl

<option>asp

<option>.net

<option>Första sidan

</select>

</form>

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...