Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Skrivarinformation- hemsidehjälp!

fargpatronskrivare.se

Recommended Posts

Du skriver längst upp "Allt om färgpatroner och skrivare. Vart man kan köpa färgpatron."

Kanske skulle du skriva lite om det på sidan och inte bara ha en massa google-annonser till butiker som säljer skrivare och färgpatroner?

Likåså hade jag tagit bort länkarna som inte har med saken att göra.

Känns lite som att du bara är ute efter att länka kors och tvärs, få många google-träffar och tjäna en slant på annonserna. Det funkar inte så. Skriv nåt intressant så att du får besökare till din sida.

Hej

En liten grammatisk rättelse. Det heter inte, "Vart man kan köpa färgpatron", utan var man......

Vart använder man när det gäller riktning. T.ex. Vart ska du gå? :)

fargpatronskrivare.se

Du skriver längst upp "Allt om färgpatroner och skrivare. Vart man kan köpa färgpatron."

Kanske skulle du skriva lite om det på sidan och inte bara ha en massa google-annonser till butiker som säljer skrivare och färgpatroner?

Likåså hade jag tagit bort länkarna som inte har med saken att göra.

Känns lite som att du bara är ute efter att länka kors och tvärs, få många google-träffar och tjäna en slant på annonserna. Det funkar inte så. Skriv nåt intressant så att du får besökare till din sida.

Vet inte om du missat att det finns en tabb som heter "köptips" där jag har skrivit lite om var man kan hitta billiga färgpatroner. Eller menar du att jag ska utveckla den ännu mer?

http://www.fargpatro...re.se/styled-2/

I vanliga affärer finns ett grundutbud av patroner, men knappast till alla skrivare. Men om man har nöd så kan det vara en mycket bra idé att gå till närmsta affär och fråga. Man kan ofta försöka få patronen lite billigare med lite charm. På internet finns däremot ett stort och billigt utbud men det är svårt att få hem den om man behöver en samma eller ens nästa dag. Det är därför helt beroende på när man behöver färgen som, egentligen, bestämmer priset.

Det där om att man ofta kan charma till sig ett bättre pris, i vilken affär kan du göra det på?

Men största felet (som jag ser det) är att på huvudsidan finns bara ovidkommande länkar och för att kunna läsa något om färgpatroner, så måste man hitta fliken om tex. köptips och där var det inte många köptips.

Det står Allt om Färgpatron till skrivare men det står inget om refill?

Skall man ge köptips bör det vara till sådana butiker (nät eller fysiska) som fått goda recensioner eller på annat sätt vara en bra butik. Att bara lägga upp länkar till butiker ger dålig trovärdighet. Butiken skall ju tex. helst inte dras med anmälningar från ARN.

Tex. kan det handla om att en nätbutik har certifikatet Trygg E-handel och då kan man gärna tala om det i köptipset.http://www.tryggehan...sida=ehandlaren

Mvvh

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...