Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Dölj ip adress!


Pellepop

Rekommendera Poster

Hejsan!Först o främst ber jag om ursäkt om jag lagt denna fråga fel!För ett tag sedan ominstallerade jag min laptop o glömde bort ett program som jag hade!det var ett GRATISPROGRAM som döljer din ipadress(eller du blir tilldelad en annan)Eftersom vad jag vet detta fortfarande INTE är olagligt,så undrar jag om nån vet vilket program jag hade?Längst ner i hörnet på meddelandefältet så var det en röd sköld,som blev först gul o sen grön när man var anonym!Vad jag vet så är väl inte sådana program hur som helst riktigt att rekomendera eftersom dom inte är riktigt säkra "bakåt" mot användaren!Men denna programrekomendation tror jag att jag fann på en dattortidning..minns dock inte vilken?Är det nån som tror sig veta..?Just ja..när man tryckte på röda skölden så kom man till en sida där det stod på engelska:AKTIVERA eller AVAKTIVERA /MVH GUBBEN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MatteusDeGothia

Tjena!

 

Jag kan säga att jag är 99% säker på att detta inte var ett program utan en tjänst! Ändrar du din ip på datorn så lär du inte nå internet! Din ISP kräver att du ligger i ett visst spann för att komma ut via deras router!

 

// Mvh Martin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...