Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Användare av Google Chrome


mast

Rekommendera Poster

Hej.

Så vitt jag har sett så är det inget mer att at bort där. DDS visar mer än Hijack This logg. Den är utförligare.

Att vi använt Hijack This här beror på att det gör borttagning av en del saker enkelt.

 

Föreslår att du installerar om en av datorerna för att se om det innebär ngn skillnad, och då till att börja med, inte installerar Google Chrome.

Mvh

Mats H

 

Hej

Det är ju så här att jag har installerat om båda datorerna för inte så länge sedan.Laptopen nu i julhelgen,så det känns lite halvjobbigt att göra det igen.Vad menar du ngn.skillnad?

Beträffande Telias mina sidor så har jag ställt frågan till Telia och nu ligger frågan där.

 

Mvh.

Mats

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 65
  • Skapad
  • Senaste svar

Hej,

med skillnad var om du då kunde ansluta till Telisa sida, och utan Chrome, till att börja med.

Hoppas att Telia lyckas lösa detta.

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

med skillnad var om du då kunde ansluta till Telisa sida, och utan Chrome, till att börja med.

Hoppas att Telia lyckas lösa detta.

Mvh

Mats H

 

 

Hej

Telias mina sidor fungerar med IE Monzilla och Opera.Det skulle jag ju ha förklarat tidigare,men det har aldrig blivit av.

Frågan har ju liksom aldrig blivit av,Det är ju kanske fel av mig

(Jag hoppas att du inte tar illa upp för det)

Det konstiga är ju att vissa på Telia kommer inte hellre in på mitt konto.Dom hävdar ju att man skall använda en annan Webbläsare.Nu har jag försökt att dom skall ta bort mitt konto och att jag får ett nytt.Jag hoppas att dom svarar på det.

När svar kommer skall jag höra av mig.

Mvh.

Mats

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

bara kul att försöka hjälpa dig att hitta en lösning på dessa problem!

Avvaktar gärna ett svar om vad som händer framåt!

Dessutom var det ju bra att göra en genomgång på dina datorer och få bort lite "onyttigt"!

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

bara kul att försöka hjälpa dig att hitta en lösning på dessa problem!

Avvaktar gärna ett svar om vad som händer framåt!

Dessutom var det ju bra att göra en genomgång på dina datorer och få bort lite "onyttigt"!

Mvh

Mats H

 

 

Hej

Var igår kväll och provade att logga in på Telia Mina sidor på en annan dator med min login som hade GC men det blev

"session error" även på den

Mvh.

Mats

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

]Hej

Den här konvensationen har jag haft med Telia en längre tid först detta men mycket verkar återstå

 

Sara.txt

 

sedan

Länk borttagen pga. personuppgifter i länken.

 

Det sista som har gått till någon högre upp som jag fick som med e-post som jag inte har svarat på.

 

Anders.txt

 

Jag skickar en bifogad fil som Telia har sett ang.att jag inte erhåller någon IP-adress men enl.dom så har det ingen betydelse enl.Telia

 

Dokument borttaget pga. personuppgifter.

 

 

Lämna gärna synpunkter på detta jag kommer ju inte att ge upp så lätt.Det är ju så hår att jag skall förlänga avtalet med dom nu i mars så en liten hållhake har man ju på dom

 

Mv.

Mats

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

ja uppenbarligen har de bekymmer med sina sidor.

Jag kan öppna länken som jag tog bort, med GC.

 

Hoppas att de fixar det hela.

Men kom ihåg att Google Chrome verkar vara den webbläsare de flesta "instutitioner" har problem med.

HAr hänt mig ett flertal gånger att t.ex Internetbanken inte fungerar osv.

Lycka till, och hoppas på att det löser sig till sist.

Ursäkta min redigering av tråden. Men personliga uppgifter, bör ej postas i trådarna.

Hör av dig när du fått ordning på det hela.

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

ja uppenbarligen har de bekymmer med sina sidor.

Jag kan öppna länken som jag tog bort, med GC.

 

Hoppas att de fixar det hela.

Men kom ihåg att Google Chrome verkar vara den webbläsare de flesta "instutitioner" har problem med.

HAr hänt mig ett flertal gånger att t.ex Internetbanken inte fungerar osv.

Lycka till, och hoppas på att det löser sig till sist.

Ursäkta min redigering av tråden. Men personliga uppgifter, bör ej postas i trådarna.

Hör av dig när du fått ordning på det hela.

Mvh

Mats H

 

Hej

Mycket bra att du redigerade detta,jag tänkte ska jag eller inte,men det är väl något som dom flesta kan gå in och se ändå

För mig har Internetbanken alltid fungerat men vissa andra sidor har det väl varit lite problem med,men det är det väl med alla Webbläsare.

Vad menar du med Jag kan öppna länken som jag tog bort, med GC.

Mvh.

Mats

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Fick ett tips om denna sida.Kan det vara någonting att testa?

https://chrome.google.com/extensions/detail/hehijbfgiekmjfkfjpbkbammjbdenadd?hl=en-US.

Det betyda att man använder IP i en flik i GC.Man blir lite fundersam.Det måste ju vara bara en tillfällig lösning isåfall?

Det står att det verkar sakta ner Chromes hastighet.

Mvh.

Mats

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

ja värt ett försök!

Om du bestämt vill köra med GC, så varför inte.

Tillägget går ju att ta bort om det inte fungerar.

Lycka till och tala om hur det gick!

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Ja det verkar fungera på båda datorerna.

Det är ju bara att inaktivera tillägget om man inte vill ha det igång.Återkommer senare hur jag upplever GC.

Mvh.

Mats

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Hej!

 

Så här ser det ut vid inloggning på Mina sidor på Telia.se med Google Chrome.. Telia.se går bra men det är när man loggar in på just Mina Sidor som det blir session error och hur man än gör så laddas inte det som ska laddas där ringarna finns. Med annan webbläsare fungerar det utmärkt. Jag har skickat feedback om problemet till google för länge sedan men inget svar. Jag har fullständigt avinstallerat Google Chrome ett flertal gånger och installerat igen men just mina sidor hos Telia.se går inte. Den nedre bilden hur det ser ut i Ie 9 (med mina siffror raderade)

 

 

Teuuuuliaseerror.png

 

hgjhgjSkrmkwqqlipp.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Hej

 

Jag tror inte det är någon är någon temponär lösning det här får man nog leva med.Läs under forum på Telia Google Chrome där har jag haft en lång utredning.

 

 

Detta är det sista inlägget som jag har fått av dom

 

Skickad 14 september 2011 - 10:54 Inlägg #44 [/url]knapp_varna.png

Ja, det fungerar för många men tyvärr inte för alla.

A

Mvh Mats

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...