Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kundvagns API


happyfejs

Rekommendera Poster

Nu ska jag försöka ta nästa steg för att utveckla mina webbsidor, webbshop :)

Dock vill jag inte bara skaffa en extern e-butik utan vill implementera en direkt på sidan!

 

Finns det nån färdig lösning som erbjuder ett kundvagns API eller liknande där man kan lägga in artiklar och checka ut via ett modalt fönster eller liknande?

 

Jag har alltså alla produkter inlagda på min sida och vill bara ha en "köp" knapp eller liknande som skickar en variabel till en kundvagn med artikeln..

 

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är de som funkar bäst och smidigast? Är en hel djungel det där med e-shoppar, mam vet inte riktigt vart man ska börja. Men har kollat på pyapal tidigare, dock för många år sen och det verkar vara ganska genomtänkt och smidigt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är absolut Paypal som fungerar bäst och är lättast att integrera, anser jag.

 

Det fungerar att man länkar en köpknapp till Paypal och från kundvagnssidan har man möjlighet att fortsätta handla i din e-butik. Sedan har du en "Gå till kassan-knapp" som åter tar användaren till Paypal för inskrivning av adress och ange betalsätt.

 

Flödet blir lite annorlunda jfm en traditionell e-butik (då användaren går fram och tillbaka från din e-butik till PayPal, men du vinner på tid och pengar (kostnad du slipper lägga ner på att utveckla en egen e-butik)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, I see. Låter ju både bra och dåligt måste jag säga..

Men absolut värt att kika upp, thanx. Kommer säkert återkomma med fler frågor, haha ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...