Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Hämtaren

Telia Webmail

Rekommendera Poster

Jag laddar sällan ner mail till min dator utan låter dem ligga kvar på Telias webmail.

När jag använder browsern Firefox och vill öppna ett mail öppnas detta i ett helt eget fönster. Det tar tid för innehållet att visas och ibland blir det hängande längre än jag orkar vänta men när jag provar senare kan det visas helt. När jag använder browsern Opera måste jag först ställa om den så att den beter sig som Firefox men den klarar inte att öppna hela mailet och visa mig innehållet. Mailtexten ligger såsom i en ruta i mailet och jag måste scrolla för att se mer än ca 5 rader. Har läst hos Telia support men inte kommit på hur jag skall göra för att

1. Firefox skall visa mina mail direkt utan att hänga sig.

2. Opera skall visa mina mail utan att jag skall behöva scrolla fram texten.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Lite sent svar kanske, har kollat min webbmail, och där öppnar sig också mailet i eget fönster, men jag har inget problem med att det segar.

Använder inte webbmailen så normalt, så jag har inte tänkt på hur det ser ut.

Har du kollat med Telia så att det ser okej ut på servern, så kanske det blir lättare att ringa in ett eventuellt fel?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Använder du Firefox eller Opera som browser? Med segar menar jag att fönstret som öppnas har en ruta Stäng fönstret och den ligger uppe en bra stund innan hela mailet visas och i Opera visas hela mailet aldrig utan jag måste scrolla fram det,

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...