Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Guider - igen


Mikael63

Rekommendera Poster

Förlåt, glömde visst bort att lämna besked i den här tråden också.

 

PC för Allas inställning motsvarar Min hembios inställning som förklaras så här:http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=254293&view=findpost&p=2807033

Okej, förstår allt detta.

Men det blir ju lite diffust..

En "allmän" länk till Flashbacks forum eller till The Pirate Bays forum? Är den okej?

Om så är fallet så bör det ju vara okej att länka till Console.se's forum?

Det går ju inte att förutse vad som står, eller skrivs, i de olika forumdelarna/trådarna?

 

En direktlänk till en guide som detaljerat beskriver hur man gör en sk. Softmod på sin nya konsol kan ju däremot vara tveksamt, kan jag hålla med om.

(Sen är jag dessutom tveksam till att en USB-Loader BARA kan användas till piratspel, men det är en annan sak.)

 

Mitt syfte med att länka till ett annat forum är att ge besökare (gäster och medlemmar) på eforum den servicen att slussa frågor av viss karaktär någon annanstans, hellre än att bara påpeka att "den typen av frågor är förbjudet!"

Alltså att eforum kan ge hjälp, men bara indirekt. Och då utan att någon ska "få på käften" för att denne ställde fel fråga här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En "allmän" länk till Flashbacks forum eller till The Pirate Bays forum? Är den okej?

Om så är fallet så bör det ju vara okej att länka till Console.se's forum?

Det går ju inte att förutse vad som står, eller skrivs, i de olika forumdelarna/trådarna?

Ja

Ja

Precis :)

 

Mitt syfte med att länka till ett annat forum är att ge besökare (gäster och medlemmar) på eforum den servicen att slussa frågor av viss karaktär någon annanstans, hellre än att bara påpeka att "den typen av frågor är förbjudet!"

Alltså att eforum kan ge hjälp, men bara indirekt. Och då utan att någon ska "få på käften" för att denne ställde fel fråga här.

Låter utmärkt! :thumbsup:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...