Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Android hjälp


123456789

Rekommendera Poster

Jag behöver hjälp med min nya android tablet.Den är en Limited Label 7CK100. Den har mycket buggar och sånt. När jag ska t ex starta tweetdeck eller någon annan app kommer det bara fram en ruta som säger att programmet har hängt. Det går bara att välja Tvinga fram stängning. Vänta knappen finns ej i rutan. Sedan så skulle jag vilja ha hjälp att få tag på Android Market. Har prövat vending.apk men det ploppar bara upp samma ruta som där uppe. Vill ha hjälp med dessa problem så snabbt som möjligt. Uppskatar verkligen hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget bra svar, men har du tittat igenom:

 

http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=27581

Har läst den posten innan. Ingen hjälp av den posten. Jag har prövat att uppdatera men det funkar inte. Jag körde programmet(AndroidUpgradeBatcher.exe) som följde med i zip filen. Jag följde alla steg 7CK100. Programmet hittade inte min LL 7ck100 och inget hände. Jag hade installerat alla drivrutiner och kopplat in den som dem sa fasst det gick inte ändå. Ska tilläga att jag har importerat .img filen. Jag kör en Acer Aspire M3100 med Windows XP. Jag är inte adminstratör på datan och är en standarduser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...