Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tangent fastnat !


snoos

Rekommendera Poster

hej!

 

jag har ett litet problem. Min bärbara dator piper vid start och en tangent , tangent d funkar ej. jag trycker som en galning men den vill ej reagera får kopiera in skiten varje gång nu. Vet ej varför den bara gett upp. . garantin är väl förbi så va kan jag göra åt det själv. eller måste den lämas in. ? har vart så försiktig me den så jag fattar ej hur har rengjort även under va lite pilligt men felet e nog under den lilla gummi pluppen.. Hoppas någon vet hur de kan lösas eller om den måste lämnas in :(

 

/ sandra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Garanti kvar eller ej? ("Väl förbi..")

 

Testat att hjälpa tangenten uppåt?

 

Ja & nej om det är svårt att byta. De bärbara jag meckat med har varit lätt att byta på men då när man klurat ut hur de sitter fast. Vilken dator är det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Garanti kvar eller ej? ("Väl förbi..")

 

Testat att hjälpa tangenten uppåt?

 

Ja & nej om det är svårt att byta. De bärbara jag meckat med har varit lätt att byta på men då när man klurat ut hur de sitter fast. Vilken dator är det?

 

 

Hjälpa en uppåt? man kan trycka en upp och ner utan det händer inget helt enkelt. .

 

det är en acer aspire 5732Z :)

 

Hittar ej hur man byter den skulle vart bra me intruktion :)..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag vet ej garantin men tror en har gårr ut en e kanske 2 år gammal va ej jag som köpte den utan pojkväns mammassen fick jag ta över . så har bara haft den i 6 mån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hjälpa en uppåt? man kan trycka en upp och ner utan det händer inget helt enkelt. .

 

det är en acer aspire 5732Z :)

 

Hittar ej hur man byter den skulle vart bra me intruktion :)..

 

Hmm.. jag har pillat upp en Acer Travelmate och där var det två skruvar från undersidan som skulle lossas. De skruvarna, och enbart dessa, var märkta med särskilt tecken.

Från ovansidan var det försiktigt bänd & bryt som gällde..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...