Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Namntavla, parkvägen 25, solna?


madde24

Rekommendera Poster

Det var den mest udda förfrågningen jag sett =)

Vad behöver du den till, om du klickar på länken "15 privatpersoner" så får du ju en lista på de som bor där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var den mest udda förfrågningen jag sett =)

Vad behöver du den till, om du klickar på länken "15 privatpersoner" så får du ju en lista på de som bor där.

 

eniros träfflista speglar nödvändigtvis inte alltid verkligheten... självklart kollade jag av den innan jag postade en förfrågan... är ju ingen blondin precis...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast varför ska vi spionera på det huset åt dig? Vem är du på jakt efter? Din exmake som snodde hunden, den där killen du träffade på finlandsbåten för nio månader sedan eller den där idioten som "sålde" en xbox till dig via blocket men aldrig levererade?

 

Okej, det är inte så farligt att fota och posta men ändå. varför söker du just denna namntavla?

 

 

Notera, jag insinuerar INGET om dig som person, inte alls, bara tagit ur luften saker som skulle kunna vara tänkbara. Kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eniros träfflista speglar nödvändigtvis inte alltid verkligheten... självklart kollade jag av den innan jag postade en förfrågan... är ju ingen blondin precis...

 

Vad är det som hindrar att du själv besöker denna trappuppgång och tittar, det är väl helt frivilligt, eller är det något som är så besvärande så att du inte "vågar"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det som hindrar att du själv besöker denna trappuppgång och tittar, det är väl helt frivilligt, eller är det något som är så besvärande så att du inte "vågar"?

 

4 timmars resväg är mitt skäl... glöm bort min förfrågan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmars resväg är mitt skäl... glöm bort min förfrågan...

 

eh, ge oss en bra anledning så ska du se att någon kanske fixar det....Det känns bara lite...skumt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmars resväg är mitt skäl... glöm bort min förfrågan...

 

Köper den förklaringen, inte meningen att vara "för" nyfiken, men man undrar lite ändå, när en sådan fråga dyker upp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det löser sig tids nog... kontaktar bara folkbokföringen i morron och anger adressen så får jag en mer tillförlitlig lista, än eniros, om vilka som bor där.

 

no hard feelings...:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och vi övermisstänksamma konspiratoriker håller ögat på löpsedlarna, hehe ;)

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... kontaktar bara folkbokföringen i morron och anger adressen så får jag en mer tillförlitlig lista

You are well-connected! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där kan du få fram på ratsit.

 

Gå in på ratsit.se, klicka på Sök person, i Adress skriv Parkvägen 25, i Postort skriv Solna, klicka på Sök, och se där, 16 träffar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där kan du få fram på ratsit.

 

Gå in på ratsit.se, klicka på Sök person, i Adress skriv Parkvägen 25, i Postort skriv Solna, klicka på Sök, och se där, 16 träffar.

 

kanonbra... men hittar ändå inte den som påstås ska bo i nr 25 :(

tack ändå för ditt bidrag :thumbsup:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar än vem det är som ska bo där.... vill du vara diskret stilla mitt sinne med ett PM så lovar jag sedan att vara tyst...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kanonbra... men hittar ändå inte den som påstås ska bo i nr 25 :(

tack ändå för ditt bidrag :thumbsup:

 

Och det beror på att inte ens sådana sajter som ratsit, går att lita på fullt ut, där finns precis som andra liknande sajter, en viss fördröjning på all inkommande info, uppdateras inte varje dag, varje vecka, inte ens varje månad, så mycket kan hända, som inte visas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kanonbra... men hittar ändå inte den som påstås ska bo i nr 25 :(

tack ändå för ditt bidrag :thumbsup:

Man behöver ju inte stå på en namntavla i porten bara för att man bor där heller. Man kan ju t ex hyra i andra hand eller vara inneboende och därför inte finnas på namntavlan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbar iofs bara 600m från adressen, men orka...

 

yeah right... säkra källor säger att du redan varit där... dina fotspår är säkrade :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vill du vara diskret stilla mitt sinne med ett PM så lovar jag sedan att vara tyst...

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :o:lol: :lol: :lol: :lol: ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man behöver ju inte stå på en namntavla i porten bara för att man bor där heller. Man kan ju t ex hyra i andra hand eller vara inneboende och därför inte finnas på namntavlan.

 

så sant!:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

yeah right... säkra källor säger att du redan varit där... dina fotspår är säkrade :P

Damn it, you ARE good! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

enligt uppgift skulle denna personen bo där sedan länge. en äldre person. tyvärr har jag inget personnummer och namnet är inte helt ovanligt. skulle ha skickat ett brev till vederbörande.

 

personen kan förstås ha dött... bytt efternamn...

 

får försöka hitta någon på adressen som bott där länge och som kanske minns den jag söker och kan hjälpa mig vidare...

 

känner personen ifråga ifrån när jag var liten och vill återknyta kontakten innan fler år hinner förflyta... men som sagt det kan vara försent... får kontakta spårlöst tv4

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa att skicka ett brev ändå med din avsändaradress på, då borde du ju få tillbaka det om adressaten är okänd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa att skicka ett brev ändå med din avsändaradress på, då borde du ju få tillbaka det om adressaten är okänd.

 

ska ringa en boende i nr 25 senare, får se vart det leder. skatteverket sa sig hitta 17 folkbokförda i nr 25. tyvärr ingen av dessa passar in på den jag söker.:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet jag inte hur generösa Skatteverket är med info, men det borde ju inte vara svårt för dem att plocka fram. Säg att de tittar på en deklaration från ngt år då du är mer säker på att personen bodde där, kanske tio år sen. Då har de personnumret att gå på och kan enkelt hitta var de bor idag (eller ev. status, såsom avliden, emigrerade eller annat)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...