Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Tips på XBOX 360 spel som jag kan gilla?

Martin79

Recommended Posts

Har inte riktigt hittat något spel till XBOX 360 som jag verkligen gillat och söker därför efter tips. Generellt gillar jag plattformsspel, rollspel/strategi, våldsamma spel och kluriga spel, fast alla tips är välkommna Problemet är att jag oftast tröttnar då spelet börjar känns för enformigt. Gillar inte sportspel om det inte är kampsport/extremsport.

Mina åsikter om spel jag testat:

Read dead redemption

Annorlunda och kul spel fast efter att jag kommit runt halva spelet börjar spelet bli segt och saknar lite variation.

Oddworld Stranger's Wrath

Gillade verkligen detta spelet men finns inte till 360

Dead rising 2

Våldsamt och kul spel ;)

Too Human

Vet inte varför jag inte gillade spelet

Pure

Mitt första spel och var rätt kul ett tag

Forza motorsport

Snyggt och lite kul ett kort tag, men otroligt enformigt.

LEGO Batman

Gillade att det var lite småklurigt och annorlunda men väldigt lätt, spelade igenom det på en dag.

HALO 3 ODST

Gillar inte denna typen av spel men har ändå spelat igenom det. Väldigt mörkt och enformigt spel.

Final Fantasy 3 (till SNES)

Var helt fast i detta spelet. Fast vad jag förstått är nyare Final Fantasy en hel vetenskap att komma in i spelet vilket jag inte vet om jag orkar.

UFC 2010

Kul spel till en början, men inte mycket variation.

Tipsa mig!

fallout 3. De första 24 timmarna kan spelet kännas tråkigt, men sedan lever man i storyn. Köp game of the year edition med alla dlcs. Det ger dig drygt 200 timmars speltid.

Spelet kan vara svårt att förstå i början om man inte spelat de tidigare versionerna. Titta på walkthroughs på youtube innan du spelar.

Uppföljaren new vegas är grymt också.

Call of duty Black ops är jävligt kul online. Battlefield 2 sägs vara mycket bättre men har inte spelat det än.

Civilization revolution är också ett bra spel.

fallout 3. De första 24 timmarna kan spelet kännas tråkigt, men sedan lever man i storyn.

Kan bara stämma in. Det tog mig ungefär just så lång tid, men sen var jag fast (dock spelade jag Vegas först, så när jag sen lirade 3:an så var jag förstås redan fast i det)

Tycker faktiskt Fallout 3 är bättre än Vegas, men att ens partners i Vegas var bättre.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...