Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
joajo

Problem med Skype

Rekommendera Poster

joajo

hej,

jag har problem med Skype 5.0. När loggade jag in och sen Skype kraschar, då jag startar om Skype, mes efter några min samma sak. jag tittade händelser och hittade medellandet "programfel skype.exe modul kernel32.dll, v. 5.1.2600.5781 adress 0x00012afb"

Sen jag försökte installera om Skype och då började nytt problemet, jag kan inte logga in. Det står "det gick inte att ansluta"(internet anslutning fungerar) och sen

"Försök med något av följande:

1. Kontakta din systemadministratör

2. Starta om Skype och vänta 2 min. på en automatisk anslutning

Jag försökte igen men samma problem igen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Olle Munter

Verkar som det är nåt strul med Skype just nu.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Jari Karivainio

Hej!

Version 5 verkar ha problem på en del datorer. Drabbades av samma problem på en Acer travelmate. Som tur var hade jag en tidigare version kvar (fullständig) som jag kunde installera efter avinstallation av version 5. Annars har jag inte haft problem med v 5 av Skype. Fungerar klockrent på 2 stationära datorer med win xp pro, en hp netbook med win vista och en compaq laptop med win 7.

/// Jari

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
vertpre

Det är inget problem med version 5. Har också problem just nu. Har fungerat felfritt. Är nog servrarna som strular.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
joajo

Hej!

Version 5 verkar ha problem på en del datorer. Drabbades av samma problem på en Acer travelmate. Som tur var hade jag en tidigare version kvar (fullständig) som jag kunde installera efter avinstallation av version 5. Annars har jag inte haft problem med v 5 av Skype. Fungerar klockrent på 2 stationära datorer med win xp pro, en hp netbook med win vista och en compaq laptop med win 7.

/// Jari

Nu avinstallerade v 5 av Skype och installerade v. 4 och ändå går inte logga in och till den igen: "det gick inte att ansluta"

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Mats H

Hej,

Skype verkar att ha hämtat sig igen!

Hur fungerar det med din Skype nu?

"Nu avinstallerade v 5 av Skype och installerade v. 4 och ändå går inte logga in och till den igen: "det gick inte att ansluta" "

Mvh

Mats H

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...