Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Problem med flera skärmar i skärmen

Erlingsson

Recommended Posts

Hej,

Håller på att bli GALEN på min dator. Den har flera skärmar i skärmen och vet inte hur jag ska få tillbaka det till 1. Förut fungerade det att starta om den ett x antal gånger men nu verkar det som inte det hjälper vilket jag vänder mig hit för att hoppas få hjälp.

Tacksam för snabba svar då jag använder datorn varje dag och just nu är allt så jävvla smått.

MVH Marcus

Forumet är tyvärr inga tankeläsare.

Ingen pik, men många glömmer att skriva om vad de har för dataprylar/program som spökar.

Så typ av dator, operativ, hårdvara m.m kanske hjälper lite?

Är problemet likadant i felsäkert läge?

Forumet är tyvärr inga tankeläsare.

Ingen pik, men många glömmer att skriva om vad de har för dataprylar/program som spökar.

Så typ av dator, operativ, hårdvara m.m kanske hjälper lite?

Är problemet likadant i felsäkert läge?

Nu har jag skrivit vilken dator och op jag har och får ändå inga vettiga svar :(

123 visningar och inte en som har en susning vad problemet kan vara?

Du borde bifoga en skärmdump. Något galet med grafikkortsinställningarna har du. Enklast är kanske att ominstallera grafikkortets drivrutin.

Jag tycker det påminner om någon annan tråd under året och jag har försökt hitta den tråden utan att lyckas. Jag tror jag har kollat igenom alla årets trådar i "Bildskärmar" men den tråden kan ju tänkas finnas i "Grafikkort" eller "Hårdvara - övrigt" också.

Hej

Rekomedndera dig att göra en formatering och en ny installation av windows samt uppgradera till nya drivrutiner. Fungerar inte din dator då utan problem så har du hårdvarufel troligen grafik eller moderkort.

Stefan

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...