Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
maha

Iphone 4 eller Nokia n8

Rekommendera Poster

maha

Hej,

Jag är i tagen att köpa en ny telefon och vill ha en smartphone. Jag funderar på en Iphone 4 eller en Nokia n8, vad tycker folk här om dessa två telefoner.

Nokian är ju billigare än Iphonen samtidigt som jag inte har någon erfarenhet av den, och alla som jag vet har en Iphone är sjukt nöjda. Jag är absolut inget teknikfreak utan är egentligen ganska kass på sånt, vilket ju kan vara bra att veta.

Så vad tycker ni om dessa två telefoner? Eller rekommenderar ni någon helt annan? (som helst inte är för dyr)

Tacksam för alla svar :)

Mvh

//Mari

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Mikael63

Jag har ingen erfarenhet av varken Nokian eller ajfånen men

alla som jag vet har en Iphone är sjukt nöjda
får mig att fundera på hur många som skaffat en sådan telefon och sedan erkänner att de är missnöjd?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Anjuna Moon

Om du är nöjd med prisklassen Nokia ligger i kan du väl lika gärna köpa en HTC Desire. Förstår inte vad du vill med en Nokia, de släpar efter rejält på smartphone-sidan. Android is the way to go.

http://www.webhallen.com/hemelektronik/107865-htc_desire

En av flera recensioner som inte gillar Nokian

http://www.idg.se/2.1085/1.343800/nokia-n8---en-buggig-iphoneutmanare

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Laso

Nackdelen med Iphonen är ju priset, speciellt 4:an är lite för dyr tycker jag med vad man får.

HTC som Anjuna tipsar om, har oftast bara glada ägare, har i stort sett samma möjligheter och någon/några tusenlappar billigare.

Nokian har jag ingen erfarenhet av.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
MatteusDeGothia

Tjena!

Frågan du ska ställa dig är vad du vill ha och kunna göra med din telefon! Skriv ner de sakerna på en lapp och kolla sedan vilken modell som har stöd för sakerna som du önskar!

Jag har själv en Iphone 3gs som jag är relativt nöjd med, men anser att både den och 4´an vara för dyra.

Jag håller även med de andra om nokia som släpar efter när det kommer att hänga med i utvecklingen!

// Mvh Martin

Redigerad av MatteusDeGothia

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...