Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Utskriftshanteraren i PageMaker!


MCS

Rekommendera Poster

jag har jobbat i PageMaker ganska länge men förut med win-98 som Operativsystem, nu har jag bytt till win 2000 + att jag har uppgraderat PageMaker till 6.5 och då har utskriftshanteraren till min bläckstråleskrivare ändrats...det ska vara rätt drivrutiner men när jag ska skriva ut på ett papper som har lite udda storlek så kan jag inte ställa in det - förut kunde jag välja "specialstorlek" när jag skrev ut och ange vilka mått papperet hade...men det funkar inte nu och det är otroligt frustrerande...

 

är det någon som kan hjälpa mig?

 

/Malin

 

[inlägget ändrat 2001-08-16 16:40:51 av Malin]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för skrivare?? Tillverkare och modell. Har du hämtat senaste drivrutinerna från tillverkarens hemsida?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

det är en HP Deskjet 1100C, och ja, har hämtat de senaste drivrutinerna jag kunde få tag på...hjälper inte...

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avinstallera HP:s drivare och installera de som följer med Win2k istället.

 

 

____________________________________________

Kan inte komma på något fräckt att skriva här.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

funkar det? har du provat? just nu har jag drivrutinen för win-98 tror jag för det finns ingen för 2000 på HP´s sida...

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ingen erfarenhet av just den skrivaren men de hp skrivare vi har i nätverket funkar bättre med Win2k drivisar än hp:s egna. Samma sak med min skrivare hemma. Total kaos med hp drivisar, funkar fint med Win2k drivisar. Kostar ju inget att testa.

 

 

____________________________________________

Kan inte komma på något fräckt att skriva här.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...