Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Logga ut stänger firefox tab


Johan A.

Rekommendera Poster

Använder Firefox på min Mac då jag tycker att t.ex. Adblock fungerar bättre där och jag känner igen mig från mina Linux-maskiner. För närvarande har jag 4.0b7 och till synes utan att jag ändrat något(vilket jag antar att jag har men glömt) så stänger den ner tabben om jag varit inne på Hotmail och vill logga ut. Tar jag upp en ny tab och går till Hotmail så är jag fortfarande inloggad så det enda som händer är att tabben stängs.

I Safari fungerar det dock som det ska och jag vet att jag använder en beta, men vad kan ha hänt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Kan det vara så att firefox 4 beta inte har stöd för alla webbstandarder 100% ut. Pröva att installera firefox 3.6.13. Firefox 4 är ju bara en beta och har kanske därför ej någon kompatibilitet. Skicka in sidan som att den inte visas korekt och försökt eär efter igen senare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Låter rimligt, men samtigt kan jag inte minnas att jag hade det här problemet när jag först installerade 4.0b7 utan det har ändrats under tiden.

Sedan verkar det vara svårt att skicka in den då den borde vara 'unik' för min inloggning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...