Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Installation av AVG


syltti

Rekommendera Poster

hejsan!

jag installerade idag avg(gratis version) och har samma problem dvs datorn blev långsam. det tar evighet att öppna tex blockets sida. hade tidigare mcafee och trodde att den var långsam så därför tog annat då den gick ut. så är avg så långsam eller vad kan det vara? och sen fråga också ang. brandvägg...om man har en i routern och windows egen, räcker det eller måste man har en till mjukvara? jag har xp förresten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hejsan!

jag installerade idag avg(gratis version) och har samma problem dvs datorn blev långsam. det tar evighet att öppna tex blockets sida. hade tidigare mcafee och trodde att den var långsam så därför tog annat då den gick ut. så är avg så långsam eller vad kan det vara? och sen fråga också ang. brandvägg...om man har en i routern och windows egen, räcker det eller måste man har en till mjukvara? jag har xp förresten.

 

Hej syltti.

Kan du starta en egen tråd med ditt problem?

Så minskar risken för sammanblandning av problem och svar?

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har delat upp dessa inlägg från tråden

 

//eforum.idg.se/topic/325582-avg-strulade-till-det-ordentligt/page__p__1523160#entry1523160

 

och lagt dom här i en ny egen tråd, för att inte blanda ihop innehållet.

 

 

--------------------------------------

//gästen - Moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

prova att stänga av/Avinstallera webbtillägget Linkscanner, så kommer det att fungera bättre.

Ang. brandväggar ska du inte inaktivera någon av dem.

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...