Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Ny lista med buggfix

Mikael63

Recommended Posts

Det har ju sedan tidigare funnits en hel del inlägg om just Buggrapporter och önskemål.

Sedan sammanslagningen (eg. uppdateringan av plattformen) så har det ju ramlat in flera sådana rapporter.

Vad finns egentligen på "Att-göra-listan" och hur långt upp/ner finns varje åtgärd?

Ex. detta med att man inte ser i vilket forum ett inlägg är postat och att bevakning ligger kvar även om tråden är flyttad..

Går det inte att göra ETT klistrat inlägg med alla rapporterade?

Alltså en lista som bara admin/mod. kan justera och där man först kollar om just mitt önskemål redan finns med?

Allt eftersom saker är åtgärdade så ändras den raden/texten till en överstruken text.

Då kan man själv testa och se om en fix fungerar eller ej på sin egen webläsare.

Edit. menar klistrat inlägg, inte tråd

Bra förslag! Dito är önskvärt för "features" som diskuterats det senaste året. Jag väntar fortfarande på att poäng-funktionen ska återfå sin tidigare funktionalitet, där man faktiskt kan SE vem som gett en poäng och för vilket inlägg.

Poängsystemet är viktigt, anser iallafall jag, i ett forum vars substans i grund och botten består av välvilliga gratishjälpare med hög kompetens.

Alla är inte i behov av den typen av bekräftelse, men jag anser att det är en bra indikator på hur ens hjälp uppskattas och fungerar som en morot för mig.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...