Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fixat - Gillar inte citat av inlägget - bättre tidigare


Stefan Eklinder

Rekommendera Poster

Stefan Eklinder

Det ser väl bra ut med sammanslagningen med PC För Alla's forum Smart. Jag gillar inte riktigt presentationen av vad som skrivits i inlägget, som ett slags citat eller vad man kan kalla det för.

 

Då menar jag innan du klickat dig in på tråden, eftersom stor del av forumet upptas av virusproblem och Hijackloggar.

 

Nu hamnar vi återigen där att sådana Hijackloggar måste LOG-taggas. Annars blir det kilometervis med ointressanta loggar att scrolla sig igenom innan man kommer vidare till nästa.

 

Tyckte bättre om såsom Eforum var innan sammanslagningen med Smart.

 

Då såg man bara rubriken på tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du sidan Aktiva trådar?

//eforum.idg.se/topic/325299-gamla-utseendet-pa-aktiva-tradar/

//eforum.idg.se/topic/325324-aktiva-tradar/

 

Det har inte med sammanslagningen att göra utan med uppgraderingen till ny version av IP Board.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Menar du sidan Aktiva trådar?

//eforum.idg.se/topic/325299-gamla-utseendet-pa-aktiva-tradar/

//eforum.idg.se/topic/325324-aktiva-tradar/

 

Det har inte med sammanslagningen att göra utan med uppgraderingen till ny version av IP Board.

 

 

Oki!

 

Ja, jag menar sidan "Aktiva trådar" där jag brukar börja. En bra översikt och jag kan då snabbt ögna igenom om där finns något intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar också ofta varva mellan 100 senaste trådar/inlägg, och tycker det fungerar bra, dock om man av anledning varje frånvarande mer en ett dygn, då räcker inte detta till, men det står jag ut med, men som Stefan säger, Utvecklarna/programmerarna måste få till detta med att kunna LOG tagga långa inlägg, jag håller mig tyvärr idag borta från dessa långa inlägg/trådar, även om dom för det mesta finns inom ett begränsat område/forum, det är bara irriterande.

Problemet fanns ju inte i den tidigare enklare plattformen, då måste det kunna gå att lösa i nuvarande plattform också som ska vara såå mycket bättre på alla vis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...