Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fixad - Aktiva trådar


Avicii

Rekommendera Poster

Det enda som tillkommit i Aktiva Trådar är att man ser texten från första inlägget. Tidigare var varje tråd en ganska smal rad, nu vet man knappt var en slutar och nästa börjar, för alla är olika stora.

 

Jag vill kunna se en enkelt lista över vilka trådar som det varit aktivitet i och vilka jag har skrivit i.

 

Går det att få tillbaka det gamla utseendet på Aktiva Trådar? På den nya sidan med mer detaljer är det väldigt svårt att få en överblick.

 

Det enda som tillkommit i Aktiva Trådar är att man ser texten från första inlägget. Tidigare var varje tråd en ganska smal rad, nu vet man knappt var en slutar och nästa börjar, för alla är olika stora.

 

Jag vill kunna se en enkelt lista över vilka trådar som det varit aktivitet i och vilka jag har skrivit i.

 

Går det att få tillbaka det gamla utseendet på Aktiva Trådar? På den nya sidan med mer detaljer är det väldigt svårt att få en överblick.

 

--

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fixat!

Tack!

 

Det var förhandsvisningen, men fortfarande visar det "Senaste inlägget skrevs..." den dag tråden skapades och inte när senaste inlägget skrevs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...