Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Internet endast i felsäkert läge


exoduzz

Rekommendera Poster

Jag kan endast få åtkomst till Internet när jag startar i Felsäkert läge. Några förslag på lösning? Kanske ska tillägga att det är trådlöst.

 

Windows 7

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spontant så, något är fel med drivrutinen för normalläget... Ett förslag är att köra 3DP Net i normalläget och se ifall programmet vill uppdatera den drivrutinen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller en systemåterställning (Start - Program - Tillbehör - Systemverktyg) till en tidpunkt när det fungerade.

 

Fungerar det alltid med kabelanslutning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller en systemåterställning (Start - Program - Tillbehör - Systemverktyg) till en tidpunkt när det fungerade.

 

Fungerar det alltid med kabelanslutning?

 

Hej!

Det var det första jag gjorde men inte f.. hjälpte det.

Det hjälpte inte heller att koppla via kabel till routern.

Jag har 2 (som tur är) Acer laptops. Det lustiga var att jag kunde ha nätverk med den andra och allt visade att jag var uppkopplad men ändå fick jag inte igång några webläsare. Just nu är statusen att jag kan 1. starta med felsäkert läge med nätverk och 2. "Senast fungerande konfig.

Håller precis på att gå igenom de program och förändringar som skett sista tiden för att komma på vad det är som tänker förstöra julfriden här i hemmet. Tacksam för alla ideer :)

Anders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du märkt av något skadligt program, t ex falskt antivirusprogram?

 

Du har väl ominstallerat drivrutinen som RN är inne på, och eftersom det är en bärbar kan du lämpligen hämta den på Acers webbplats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...