Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Gäst Barr

Hur tar jag bort mitt konto?

Rekommendera Poster

Gäst Barr

Hittar ej alternativet i kontrollpanelen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Andreas Thors

Hej!

Det går av någon anledning inte att avsluta sitt konto själv, men om du mejlar mig användarnamn och e-postadress som den är registrerad på, så fixar jag det åt dig!

andreas.thors@idg.se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Cecilia

Är det inte tur att det inte går för någon att avsluta sitt konto själv?

Dels kan man ju råka göra det av misstag och dels blir väl trådar där man deltagit väldigt konstiga.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Laso

Tycker inte heller att man enkelt ska kunna ta bort sitt konto, kan uppstå som Cecilia säger, flera konstigheter.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Monshi

däremot kanske en information om hur man kan inaktivera kontot. radera konton ska man helst inte göra med tanke på hur resultatet blir. I detta fallet finns det inga inlägg av den som raderats men annars kan det blir dumt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Cecilia

Tar man bara bort ett konto så finns alla trådar kvar, det som händer syns i första inlägget här, det kommer dit ett "Guest" före namnet och det finns ingen profil att klicka sig fram till.

Jag har då och då fått förfrågningar om att ta bort konton, vilket jag inte kan, och jag brukar då fråga om anledningen. Ofta är det att användarnamnet är känsligt och de inte vill att trådar ska dyka upp när de googlar på namnet, och då brukar jag tipsa dem om att i stället ändra visningsnamnet i profilen. Ibland är det att de tycker att det är meningslöst att en obesvarad fråga finns kvar eller att de tycker att det inte finns någon anledning att en besvarad fråga finns kvar. I inget av dessa fall hjälper det att ta bort kontot.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...