Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fixat - Jag är äldre medlem


Alexa

Rekommendera Poster

Det stod förut att jag var medlem från 2003, vilket jag vet stämmer, tror det var i september någon gång, men sedan flytten från smart står det att det är från 2006, vilket nog var första gången då jag loggade in här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar att du reggade dig på Smart 2003 (är det så gammalt?) och besökte Eforum första gången 2006?

 

Det är nog helt enkelt som så att profilen på Eforum är den som styr men visst blir det lite konstigt när det finns inlägg av dig redan 2002.

 

tror detta kan vara ditt äldsta:

//eforum.idg.se/topic/275259-varfor-forsvinner-inte-rutan-trots-att-jag-bockat/page__p__1370137__fromsearch__1#entry1370137

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske var det 2002, de gick under namnet Pc för alla Support i flera år, det stod det korrekta årtalet förut, 2006 var nog första gången på eforum. Jag fick i all fall mina poäng och gamla inlägg etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är registreringsdatumet från e-forum som styr, om du vill kan vi sätta tillbaka registreringsdatumet manuellt till det du hade i SMART.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är registreringsdatumet från e-forum som styr, om du vill kan vi sätta tillbaka registreringsdatumet manuellt till det du hade i SMART.

 

Det känns lite lyxigare att ha mitt gamla datum, tror också många andra tycker det om det är äldre så om det skulle gå skulle jag vara tacksam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...