Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Saknade översättningar


Cecilia

Rekommendera Poster

På sidan //eforum.idg.se/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=notifications saknas översättning av de nya valen till vänster, dvs:

Notification Options

Your Notifications

 

Samt en massa som visas när man väljer de två valen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På sidan //eforum.idg.se/index.php?app=core&module=usercp&tab=forums&area=settings saknas översättning av Board Preferences till vänster.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Thors

*Pust* Nu tror jag att allt är översatt. Säg till om ni hittar fler saker som ska översättas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

//eforum.idg.se/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=notificationlog

You have no saved notifications

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*Pust* Nu tror jag att allt är översatt. Säg till om ni hittar fler saker som ska översättas.

 

Tack, men den enligt mitt inlägg kl 17:30, är inte gjord ännu :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Thors

Under //eforum.idg.se/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=notificationlog saknas översättning på höger sida

 

Jag tror att allt är översatt nu, men jag förstår inte vad du menar med höger sida?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står fortfarande "Lock" på profilsidan efter en statusuppdatering.

//eforum.idg.se/user/8996-monshi/

 

Översättningen på sidan Dina notifieringar är "Du har inga sparade meddelanden" vilket känns som en väldigt konstig översättning och det borde vara "Du har inga sparade notifieringar".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I anmälningscentralen finns det val som inte är översatta.

Snarare är det väl så att både den engelska och den svenska termen för samma sak finns med ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På sidan //eforum.idg.se/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=notificationlog&confirm=1 och när man tar bort de notifieringar som finns där får man meddelandet "Notifications successfully removed".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan tycka i ett system som detta borde det finnas ett enkelt sätt att exportera alla strofer till, säg Excel-format, och där sedan gå igenom dem.

 

Inte alltid lätt att matcha strof mot verklighet alltid men nog borde det gå att ta ut alla strofer i en samlad vy/fil?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Thors

På sidan //eforum.idg.se/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=notificationlog&confirm=1 och när man tar bort de notifieringar som finns där får man meddelandet "Notifications successfully removed".

 

Fixat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mer engelska i Profilen.

 

post-340-0-14593900-1290547248_thumb.png

 

Thomas

What´s on your mind fortfarande oöversatt.

post-9397-0-98269400-1291227947_thumb.png

 

Ytterligare ett fel i Profilen. Klickar man på t.ex. "Om mig", "Trådar" eller "Inlägg" så blir beskedet "Handlingen misslyckades"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och lite mer att översätta

 

post-8996-0-54906700-1291278898_thumb.png

Borde, som sagt, vara enkelt att ta ut alla strofer i en fil som enkelt kan uppdateras och importeras igen.

 

Bilden ovan alltså från dialogen som poppar upp när man klickar på en användare.

 

och förresten - den knappen fungerar inte...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På sidan med alla statusuppdateringar, t ex //eforum.idg.se/statuses/all/page__member_id__8996 finns många engelska fraser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...