Just nu i M3-nätverket
Jump to content

IE Startsida Igoogle.se

Talisman

Recommended Posts

Hejsan, jahaja nu har man fått ett problem som man aldrig haft förut...;) Men ngn som vet en lösning jag går till igoogle.se den loopar får ingen ordning på den sidan har scannat med det mesta men har inget smuts enligt motorerna, däremot har nu Fz som startsida lungt o fint.. någon som vet?

Tackar för all hjälp...;) poängsystemet borta eller...;)Sedan felsäkert läge i windows 7 hur...F8 då väljer jag HDD eller optisk enhet, så att man kanske är tvungen att pula in skivan , någon som vet något eller...;)

Kan du ha konfigurerat iGoogle på något olämpligt sätt? Gjorde du någon förändring av sidan strax innan problemet började?

Man ger pluspoäng genom att trycka på plus-tecknet i nedre högra hörnet av ett inlägg, däremot försvann alla tidigare poäng vid bytet av forumprogram i januari.

Det låter som att BIOS-programmet i din dator använder sig av F8-tangenten också. Antingen får du trycka lite senare på F8 så att BIOS har lämnat över till Windows eller välja HDD i menyn du får upp nu och sedan börja trycka på F8 igen.

-----------------------

Det var tre helt olika frågor och ingen av dem verkar vara en säkerhetsfråga så jag funderar på lämplig avdelning för den här tråden.

Cecilia

Moderator

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...