Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Stela spelare i Fifa09


Ronaldinho

Rekommendera Poster

Vi har Fifa09 men idag blev det väldigt konstigt! Alla spelare fick liksom stela armar som stod rakt ut. Det kom också som färgränder släpande ner mot planen! Vad kan det bero på? Vad kan man göra?

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se till så att du har de senaste uppdateringarna till Fifa 09.

jag förstår inte riktigt- är det så att man alltid måste hålla på och skaffa uppdateringar till ett spel, annars kan det sluta funka? Och var hittar man dessa uppdateringar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns alltid buggar i spel och det här kan vara en av buggarna. Spel till PC uppdaterar ofta inte sig själva om du inte använder t.ex. Steam. Här hittar du uppdateringarna för Fifa 09:

 

http://www.electronicarts.se/games/14585,PS3/downloads/

 

Men har ditt fifa slutat att fungera helt?

 

Nejdå, barnen spelar med det, men det ser väldigt märkligt ut när spelarna inte kan ta bollen med händerna för att t ex göra inkast! De lutar sig framåt som stela zombier och liksom puttar ut bollen med huvudet! Jag vet själv mindre än ingenting om datorer och dataspel, så det här med buggar och uppdateringar säger mig inte så mycket. På enkelt spårk - är det fel på spelet? Så här var det ju inte från början, är det något vi åstadkommit själva, eller varför händer detta? Och kommer det inte gå över av sig självt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att göra spel är väldigt svårt och utvecklarna missar alltid något därför släpper dom uppdateringar till spelen som ska rätta till problemen.

 

På den sidan jag länkade till finns uppdateringar till Fifa 09.

 

Jag rekomenderar att först och främst installera om spelet sen kan du installera uppdateringarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...