Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Din PC för Alla prenumeration är snart slut! 2 DVD-filmer om du förnyar nu!


Alexa

Rekommendera Poster

Fick ett e-post meddelande att min PC för Alla prenumeration är snart slut och jag skulle få 2 DVD-filmer om du förnyar nu!

Men förnyar jag via erbjudandet får jag bara 8 nummer, inte ett helt år och missar då alla bonuspoäng som Diino och Norman som jag använder flitigt, så se upp om ni inte vill förlora era premier!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Garvander - PC för Alla

Hej!

Aj, aj, aj, vi har dabbat oss lite. Det erbjudande du fick var tänkt att gå ut till prenumeranter som bara provat en kortare prenumeration och inte är redo att bli helårsprenumeranter ännu. Alltså inte till er som redan är helårsprenumeranter. Tack Alexa för att du uppmärksammade oss på detta.

 

Ni som är helårsprenumeranter men ändå fick erbjudandet kan välja att antingen tacka ja till erbjudandet. Men tänkt då på att ni inte får tillgång till förmånerna i PC för Alla Bonus. Eller så struntar ni i erbjudandet, då kommer en förnyelsefaktura på helår hem i brevlådan som vanligt. Och ni kan fortsätta att vara helårsprenumeranter och får fortsatt tillgång till alla förmåner.

 

Har ni av misstag tackat ja, eller ångrar er, kontakta kundservice på pcforalla.se/kundservice eller tel 08-799 62 33 så rättar de till det.

 

Jag ber om ursäkt om detta misstag ställt till det för någon helårsprenumerant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...