Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Gäller inte inloggningsuppgifterna även på Eforum?


VX_Revolution

Rekommendera Poster

VX_Revolution

Hej! Jag tänker fråga vissa frågor på lite andra ställen och därför skulle jag fråga på Eforum också.

Men det verkar som inloggningsuppgifterna här inte gäller på Eforum. Måste man registrera sig där också i sådana fall?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VX_Revolution

Det låter märkligt, för när jag ska logga in (Eforum) så funkar inte det. Använder rätt e-postadress och lösenord. Och dessa uppgifter funkar ju dessutom här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan också prova med att klicka på "jag har glömt mitt lösenord" så får du ett nytt och då kanske det fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att Eforum och Smart bytte plattform i januari har de varsin databas över sina medlemmar, och de är även separata från IDGs inloggning. För den som tidigare hade använt båda forumen behövde man efteråt inte göra något särskilt för att använda båda forumen. Men för andra måste man registrera sig i båda forumen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att Eforum och Smart bytte plattform i januari har de varsin databas över sina medlemmar, och de är även separata från IDGs inloggning. För den som tidigare hade använt båda forumen behövde man efteråt inte göra något särskilt för att använda båda forumen. Men för andra måste man registrera sig i båda forumen.

 

Ok, då vet man det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...