Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Köpa ny mobil


esd

Rekommendera Poster

Jag ska köpa en ny mobil och jag har kollat runt i abonemangsträsket och jag sjunker längre och längre ner.

 

Jag ska ha en HTC Desire och jag behöver hitta ett abonemang som passar mig bra. Mina krav är att det ska vara på 12 eller 18 månader och jag kommer att använda internet på den mycket så surfingen får inte vara för dyr. Jag kommer inte ringa och sms:a så jätte mycket utan det blir rätt normal användning på det, då kommer jag att surfa mer.

 

Någon som kan hjälpa mig att hitta ett bra abonemang?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg nu att det hos i alla fall tre finns en tilläggstjänst där du betalar lite extra i månaden och så får du surfa obegränsat. Det borde ju passa mig då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att tre vänner ihop med mobilsurf max passar mig bra. Tack för hjälpen!

 

edit: eller mobil surf plus kanske är bättre eftersom HTC Desire inte klarar högre hastigheter än 7,2 mbit/s och mobil surf plus är på 6mbit/s.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är lite förvirrade angående vilka färger HTC Desire finns i. Hos tre så står det att dom har den i grått men hur ser en grå HTC Desire ut egentligen? Någon som kan få fram en bild?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är ju HTC Desire tyvärr slut överallt så jag får väll vänta.

 

Man jag kollade runt lite hos The Phone House och jag skulle kolla om jag var kreditvärdig så jag fyllde i en del uppgifter för att göra det. Då skapar sajten ett konto åt mig och beställer mobilen utan att jag har klickat på slutför köpet.

 

Får dom verkligen göra så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svårt att veta vad som har hänt, men du får väl kontakta The Phone House och be dem ta bort beställningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har nu löst sig med The Phone House.

 

Sen så vill jag bara säga att det blir en Samsung Galaxy S istället för en HTC Desire, eftersom HTC Desire inte kommer att komma in i lager på någon månad. Sen så tänkte jar ta abonemanget Tele 2 kompis ihop med den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet var jag kan hitta en liten väska (fodral) som mer ska fungera som skydd för mobilen där en Samsung Galaxy S får plats?

 

Har letat runt på nätet men har svårt att hitta något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...