Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vad är WVPNMonitor.exe


cluden

Rekommendera Poster

Håller på att installera ett usb-modem från tele2. Men när jag ska installera så konmmer det upp en rutan där det står: Columbitech Wireless VPN Client slutade att fungerade och avslutades.

Sen när jag försöker koppla upp mej så säger den att filen WVPNMonitor.exe saknas.

Nån som har något tips på vad jag kan göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller på att installera ett usb-modem från tele2. Men när jag ska installera så konmmer det upp en rutan där det står: Columbitech Wireless VPN Client slutade att fungerade och avslutades.

Sen när jag försöker koppla upp mej så säger den att filen WVPNMonitor.exe saknas.

Nån som har något tips på vad jag kan göra?

Har du sett efter om Tele2 har någon nyare version av deras program att installera i stället?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har försökt installerat programmet från deras hemsida. Samma resultat. Deras support vet inte vad felet är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du avinstallerat programmet mellan försöket? Det kan ju t o m vara bra att använda Revo Uninstaller för att man ska veta att allt är borta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du avinstallerat programmet mellan försöket? Det kan ju t o m vara bra att använda Revo Uninstaller för att man ska veta att allt är borta.

 

Jo, det har jag gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du har Vista eller Windows 7 kan det ju vara bra att starta installationen genom att högerklicka på installationsfilen och välja Kör som administratör.

 

Du får tjata på Tele2-supporten så att de i sin tur vänder sig till Columbitech.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du har Vista eller Windows 7 kan det ju vara bra att starta installationen genom att högerklicka på installationsfilen och välja Kör som administratör.

 

Du får tjata på Tele2-supporten så att de i sin tur vänder sig till Columbitech.

 

Har kört det som administratör.

Tele2 skulle sätta teknikerna på problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

:rolleyes:

Håller på att installera ett usb-modem från tele2. Men när jag ska installera så konmmer det upp en rutan där det står: Columbitech Wireless VPN Client slutade att fungerade och avslutades.

Sen när jag försöker koppla upp mej så säger den att filen WVPNMonitor.exe saknas.

Nån som har något tips på vad jag kan göra?

Jag har samma fel och det är så störande för det blir så varje gång jag öppnar datorn och man får hålla på att ok flera gånger innan det försvinner från skrivbordet.

Har ringt T2 suport som inte heller lyckades fixa det (Kina skit) så de skickar ett nytt br.bands modem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:rolleyes:

Jag har samma fel och det är så störande för det blir så varje gång jag öppnar datorn och man får hålla på att ok flera gånger innan det försvinner från skrivbordet.

Har ringt T2 suport som inte heller lyckades fixa det (Kina skit) så de skickar ett nytt br.bands modem

 

Ominstallerade hela windows... då funkade det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 years later...

Jag har samma problem med wvpn monitor. Efter att Comviq hade klantat till det, med sin uppgradering, som dom aldrig tycks bli klara med, så blev det fel på mitt modem helt plötsligt. Jag har läst svaren på samma problem här i forumet och beslutat att jag ska testa ett sätt: Dom program som jag senast har laddat ned, ska jag spara på ett externt minne och sedan så går jag helt enkelt tillbaka till en återställningspunkt, innan den här skiten hände. Jag ska testa det nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...