Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

3 USb Modem E169


Dixi

Rekommendera Poster

Hej! Har en laptop med Windows 7 som är ansluten med Huwawei E169 Hi3G! Jag är uppkopplad nu och skriver med nämnda produkter!

När jag tittar på aktivitetsfältet nederst till höger så står det: inte ansluten-nätverk tillgängliga. När jag trycker på ikonen så står det: Fjärranslutning och VPN 1,3G Ansluten. Tidigare har det stod det ansluten på båda ställena. Tänkte uppgradera mitt E169 och laddade ned detta till skrivbordet! När jag följer instruktionerna så kommer det upp ett meddelande: The datacard can´t not be found. Error code 3! Är som sagt inte så hemma på sådant här, så det vore tacksamt att få tips vad jag kan göra! Mvh D:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var svårt att hitta Error code 3, men det fanns en hel del under Faq hos tillverkarn.

http://www.huaweidevice.com/worldwide/productFeatures.do?pinfoId=1181&directoryId=2462&treeId=462

 

Avsnitt 2,3,4,5, verka vara dom som gäller dig.

 

Om du har manualen så längst bak brukar Error coder samlas, eller sista delen.

Försökte hitta manualen gick bet.

 

Tack för ni delar med er!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var svårt att hitta Error code 3, men det fanns en hel del under Faq hos tillverkarn.

http://www.huaweidevice.com/worldwide/productFeatures.do?pinfoId=1181&directoryId=2462&treeId=462

 

Avsnitt 2,3,4,5, verka vara dom som gäller dig.

 

Om du har manualen så längst bak brukar Error coder samlas, eller sista delen.

Försökte hitta manualen gick bet.

 

Tack för ni delar med er!

 

Hej!Tack för tipset! Läste i avsnitt 2, 3, 4, 5 som du skrev om till mig! Nu i kväll var jag inne i Enhetshanteraren och aktiverade och sedan inaktiverade ett nätverkskort! Då plötsligt blev det ok igen! Skall strax stänga av datorn för kvällen och hoppas det är ok i morgon också! Annars skriver jag några rader igen! Tack så länge för hjälpen! Mvh/D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...