Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Google Wave

johannesgustavsson

Recommended Posts

johannesgustavsson

För er som söker en Google Wave-invite så lottar jag ut 10 st på min sajt. www.johnte.inc.se > Tjänster > Google Wave-invites. Har 10 st. Först till kvarn!

Bara så att du vet så behöver man inte längre en invite för att använda Google Wave, det är bara att registrera sig. ;)

johannesgustavsson

Bara så att du vet så behöver man inte längre en invite för att använda Google Wave, det är bara att registrera sig. ;)

Åh, FAIL av mig :(

Men det är ju så med alla tjänster, typ Voddler & Spotify att när man har fått tag på invites och som man sen ska lotta ut, så öppnar tjänsten för alla :( Men vet du ngn invitekrävande tjänst? :)

Voddler kräver invite men Spotify kan du också få gratis bara genom att registrera dig numera.

Sen vet jag inte om det finns några andra tjänster som använder invites.

johannesgustavsson

Voddler kräver invite men Spotify kan du också få gratis bara genom att registrera dig numera.

Sen vet jag inte om det finns några andra tjänster som använder invites.

Nope, Voddler behöver inte invite längre :)

johannesgustavsson

På den här sidan:

http://www.voddler.com/invite/register/

så kan du anmäla dig så skickar dom en invite till dig någon gång. Jag hittar inget ställe där du kan registrera dig och få tillgång till tjänsten direkt.

För 1 vecka sen när jag var inne så stog det: "No waiting anymore! Voddler is now open for everybody. Sign up with your email down here and we will send you an invite immediately"...skumt...nu är det borta...men kan glädja er med att jag delar ut 3 st invites till tjänsten på min hemsida!! www.johnte.inc.se > Tjänster > Invites > Voddler invites :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...