Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Google Wave


johannesgustavsson

Rekommendera Poster

johannesgustavsson

För er som söker en Google Wave-invite så lottar jag ut 10 st på min sajt. www.johnte.inc.se > Tjänster > Google Wave-invites. Har 10 st. Först till kvarn!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara så att du vet så behöver man inte längre en invite för att använda Google Wave, det är bara att registrera sig. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johannesgustavsson

Bara så att du vet så behöver man inte längre en invite för att använda Google Wave, det är bara att registrera sig. ;)

 

Åh, FAIL av mig :(

 

Men det är ju så med alla tjänster, typ Voddler & Spotify att när man har fått tag på invites och som man sen ska lotta ut, så öppnar tjänsten för alla :( Men vet du ngn invitekrävande tjänst? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Voddler kräver invite men Spotify kan du också få gratis bara genom att registrera dig numera.

 

Sen vet jag inte om det finns några andra tjänster som använder invites.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johannesgustavsson

Voddler kräver invite men Spotify kan du också få gratis bara genom att registrera dig numera.

 

Sen vet jag inte om det finns några andra tjänster som använder invites.

 

Nope, Voddler behöver inte invite längre :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johannesgustavsson

På den här sidan:

 

http://www.voddler.com/invite/register/

 

så kan du anmäla dig så skickar dom en invite till dig någon gång. Jag hittar inget ställe där du kan registrera dig och få tillgång till tjänsten direkt.

 

För 1 vecka sen när jag var inne så stog det: "No waiting anymore! Voddler is now open for everybody. Sign up with your email down here and we will send you an invite immediately"...skumt...nu är det borta...men kan glädja er med att jag delar ut 3 st invites till tjänsten på min hemsida!! www.johnte.inc.se > Tjänster > Invites > Voddler invites :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...