Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hur hittar jag gamla webbplatser som jag besökte förrut?


behruz84

Rekommendera Poster

Hej!!! Hur hittar jag gamla webbplatser som jag besökte förrut? Det går att trycka på F4 knappen för att se olika webbsidor, men den visar ändå inte alla webbsidor som jag besökte. Det borde ju gå att kolla i vilka dagar har olika webbsidor besöktes. För det kommer jag ihåg men minns inte hur man gör. Det är IE8 som jag har. Tackar för hjälpen på förhand.

 

Mvh Behruz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!!! Hur hittar jag gamla webbplatser som jag besökte förrut? Det går att trycka på F4 knappen för att se olika webbsidor, men den visar ändå inte alla webbsidor som jag besökte. Det borde ju gå att kolla i vilka dagar har olika webbsidor besöktes. För det kommer jag ihåg men minns inte hur man gör. Det är IE8 som jag har. Tackar för hjälpen på förhand.

 

Mvh Behruz

 

Jag tror du söker fältet Tidigare. Det finns flera varianter att få fram det.

1. Klicka på Favoriter och välj sen fliken Tidigare.

2. Visa, Explorer-fält, Tidigare.

3. CTRL+SHIFT+H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror du söker fältet Tidigare. Det finns flera varianter att få fram det.

1. Klicka på Favoriter och välj sen fliken Tidigare.

2. Visa, Explorer-fält, Tidigare.

3. CTRL+SHIFT+H

 

 

Hej och tack. Det hjälper med CTRL+SHIFT+H. Men när jag klicker på "Favoriter" så hittar jag inte "Tidigare" där. Vet du varför? Jag vill gärna klicka fram det istället för CTRL+SHIFT+H.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och tack. Det hjälper med CTRL+SHIFT+H. Men när jag klicker på "Favoriter" så hittar jag inte "Tidigare" där. Vet du varför? Jag vill gärna klicka fram det istället för CTRL+SHIFT+H.

 

 

Ok men nu gick det med Visa Explorer fält Tidigare. Tackar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och hur tar man bort de nu?

 

Du kan komma åt den genom knappen Favoriter och där välja Tidigare, inte Favoriter i menyraden.

För att avmakera gör du samma sätt som du fick fram den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...