Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Aktivitetsfönstret


Bonden

Rekommendera Poster

Aktivitetsfönstret som brukar visa vilka program som är aktiva och som skall visas då dom aktiveras visar endast bilden av nätverksanslutningen. Har simmat runt på Microsoft för att försöka få en ledtråd och har försökt uppdatera men inget hjälper. Det hände för ca en månads tid sedan och rättade själv till sig för att nu åter trilskas. Min bärbara fungerar klanderfritt ännu. Någon som har en ledtråd? Mvh Sas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dubbelklicka någonstans i det vita området runt graferna så byter nog Aktivitetshanteraren mod till flikläget igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Ja, normalt så brukar det gå till så men det ville sig inte nu, men efter lite simmande till på Microsoft så fick jag tag på 8 nya uppdateringar och efter omstarten så finns hela raden av aktiva och inaktiva program igen som det gjort tidigare. Jag vet fortfarande inte vad som gått fel för jag har haft inställt på automatisk sökning efter nya uppdateringar men trots det har det inte fungerat. Jag kör XP och man får kanske acceptera att serviceintresset är i sjunkande till förmån för 7:an. Men tack för ditt engagemang. Mvh Sas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...